Organizarea evenimentului 

  • Programul echipei de Filmare și Fotografie pentru beneficiar, începe în ziua evenimentului, cel mai devreme la ora 9.30. Activitatea se închide, după obiceiurile de final, cel târziu a doua zi la ora 4 dimineață

  • Pentru evenimentele ce au deplasari în afara** Bucureștiului, se va lua în calcul timpul necesar pentru transport si costurile respectivei deplasări

  • La oferta Happy Wedding, timpul alocat pregătirilor de nunta este de ~3 ore, daca acestea se tin într-o singura* locație. Glamour Style aduce o suplimentare de inca 1 ora. Ședința FotoART are ~1 ora și se extinde pt Drona cu ~30 min

  • In locația evenimentului, solicitam masa individuala pentru 2 persoane + Meniu normal (fără băuturi alcoolice), in apropierea unei prize (funcționale) și a unui măsuțe pentru echipamente

  • Taxa de rezervare este de minim 10% la semnarea contractului; 25-35% pana în ziua evenimentului. Editarea începe în următoarele 3 zile de la achitarea restului de plata și se va preda în 30 zile

  • Daca alegeti ca Bonus, Albumul Foto, selecția fotografiilor realizata de beneficiar pentru album, se va trimite prin transfer de date in 30 zile, pentru a putea beneficia de bonusul oferit. Comanda va fi gata in urmatoarele 30 zile si se poate livra la adresa dvs prin curier

Cinematic 4K✛

Smart’Art Event

Happy Wedding

Glamour* Style