Organizarea evenimentului 

  • Programul echipei de Filmare și Fotografie pentru beneficiar, începe în ziua evenimentului, cel mai devreme la ora 10.30. Activitatea se închide, după obiceiurile de final, cel târziu a doua zi la ora 4.30

  • Pentru evenimentele ce au deplasari în afara Bucureștiului, se va lua în calcul timpul necesar pentru transport si costurile respectivei deplasări

  • La oferta Happy Wedding, timpul alocat pregătirilor de nunta este de ~3 ore, daca acestea se tin într-o singura* locație. Glamour Style aduce o suplimentare de inca 1 ora. Ședința FotoART are ~1 ora și se extinde pt Drona cu ~30 min

  • In locația evenimentului, solicitam masa individuala pentru 2 persoane + Meniu normal (fără băuturi alcoolice), in apropierea unei prize (funcționale) și a unui măsuțe pentru echipamente

  • Taxa de rezervare este de minim 10% la semnarea contractului; 20% pana în ziua evenimentului. Editarea începe în următoarele 3 zile de la achitarea restului de plata și se va preda în 30 zile

  • Selecția fotografiilor realizata de beneficiar pentru album, se va trimite prin transfer de date in 30 zile, pentru a putea beneficia de bonusul oferit. De la data la care primim transferul dvs, albumele vor fi gata in 30 zile si se vor livra la adresa dvs prin curier

Light Star Event

Smart’Art Event

Happy Wedding

Glamour* Style